ΕΡΓΑΤΙΚΑ

Σχεδόν 9 στις 10 εταιρείες διατήρησαν ή αύξησαν τον αριθμό των εργαζομένων το 2022

Οι περισσότερες εταιρείες διατήρησαν ή διεύρυναν το προσωπικό τους τον τελευταίο χρόνο, ενώ υιοθέτησαν νέα μοντέλα εργασίας. Αυτό είναι το {αποτέλεσμα} έρευνας του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, η...